Beg iz Spamcatraza

spam-mail

“Tako gre to,” bi rekel dobri stari Kurt Vonnegut, če bi bil še živ in bi ga vsaj malo zanimal e-poštni marketing. Ker je oboje popolnoma neverjetno in v domeni znanstvene fantastike, si bom ta rek sposodil zgolj za primerjavo z vzdihom sprijaznjenega razočaranja tržnikov, ko ugotovijo, da imajo na svojih poštnih seznamih več kot pol naslovov z Gmaila.

Potem, ko so z muko in, predvidevam, povsem legitimno sestavili bazo obstoječih in potencialnih kupcev, spoznajo, da večina elektronskih sporočil na poštnem seznamu pristane v mapi z neželeno pošto, ali pa v najboljšem primeru med promocijami. Tu je največja težava seveda prav Gmail, ki zna včasih svoje zanke zategniti celo preveč na tesno tudi s strani prejemnikov in ne samo pošiljateljev. Preberi celoten prispevek.


7 nasvetov za gradnjo baze potencialnih strank

shutterstock_148575200

Čeprav nikakor ne oporekam zlatemu pravilu, po katerem so obstoječe stranke najpomembnejše premoženje vsakega podjetja in jih ne smemo zanemarjati na račun pridobivanja novih, je vendarle treba nekje začeti. Saj je povsem logično, kajne: nekako je najprej treba sploh priti do prvih strank in potem to bazo nenehno nadgrajevati z novimi. In to je pravzaprav jedro vsake trženjske strategije. V teoriji je vse popolnoma jasno in na pogled tudi razmeroma enostavno, zaplete pa se, ko je treba v praksi dejansko zgraditi bazo potencialnih strank. Zato sem sestavil kratek seznam nekaterih ključnih elementov, ki se jih morate zavedati pri tej nalogi. Najbrž jih večino že poznate v takšni ali drugačni obliki in vsak izmed njih bi si najbrž tudi zaslužil samostojen zapis in obravnavo, kljub temu pa si jih oglejmo zbrane na enem mestu. … Preberi celoten prispevek.


Že, že, ampak kako nam bo to pomagalo pri prodaji?

Mobinia Inter

Nedavno tega sem imel zanimiv pogovor s kolegom, digitalnim tržnikom, ki je mimogrede navrgel, da kadar na prvem pogovoru s potencialno stranko sliši vprašanje, kaj lahko konkretno pričakujejo od storitev njegovega podjetja, skoraj zanesljivo ve, da bodo sodelovali.

Na prvi pogled skoraj naduta izjava je pravzaprav povsem točna. Stranka v tem primeru dejansko pozna svoje cilje. Ni ji treba vedeti, kako in s čim bo to dosegla, zato nenazadnje najema strokovno in specializirano storitev, ji je pa jasno, kaj želi doseči. In to je natančno tisto, kar bi moral vedeti vsak, ki želi izboljšati marketinške aktivnosti v digitalni domeni. … Preberi celoten prispevek.


Viralna nagradna igra banke Sberbank



Cilji: Branding, pridobivanje novih kontaktov, povečanje števila všečkov na naročnikovi Facebook strani, povečanje obiska naročnikove spletne strani, pospeševanje prodaje – pridobivanje vlog za odprtje bančnega računa pri naročniku.

Rešitev: Viralna nagradna igra s predstavitvijo ponudbe novega … Preberi celoten prispevek.


Kviz Poznam Slovenijo



Cilji: Branding, pridobivanje novih kontaktov, povečanje števila všečkov na naročnikovi Facebook strani, povečanje obiska naročnikove spletne strani.

Rešitev: Viralna nagradna igra z dodanimi elementi kviza … Preberi celoten prispevek.