E-poštni marketing

Ohranite stik z vašimi strankami
E-poštni naslov vaše stranke je vreden zlata

Odkrili ste nas, ker vas zanima: pošiljanje e-časopisa, gradnja baze kontaktov, trženje in prodaja preko e-pošte, orodje za pošiljane e-sporočil …

Pridobite e-poštne naslove vaših strank! Tistih, ki se za vašo ponudbo šele zanimajo, in tistih, ki so že postale vaši kupci. Naredili boste pomemben korak za vaš spletni marketing.

Vašim strankam nato posredujte skrbno zastavljen mesečni e-časopis ali zgolj občasna e-sporočila z novostmi, posebnimi ugodnostmi in drugimi zanimivimi vsebinami.

Ker pa večina vaših strank že sedaj prejema e-sporočila različnih podjetij, se morate še posebej potruditi. Vaše stranke morate primerno nagovoriti in ohraniti njihovo pozornost.

E-poštni marketing = investicija, ki se večkratno povrne

Pravilno izveden e-poštni marketing je s svojimi številnimi prednostmi še vedno daleč pred ostalimi oblikami spletnega marketinga. V povprečju lahko z e-poštnim marketingom za vsak vloženi evro iztržite kar 256 evrov. Povrnitev investicije (ROI) je tako izjemnih 256 %.*

Uspešno e-sporočilo se posveča vsaki stranki posebej

Pozdravljeni ga. Mojca!
Kako vam je všeč vaš novi televizor? Upamo, da ste popolnoma zadovoljni in uživate v svojih najljubših programih. Ste morda pomislili, da bi poleg televizorja potrebovali tudi …

Si predstavljate, da bi lahko vsakega prejemnika vašega e-časopisa nagovorili tako osebno? Z orodjem za e-poštni marketing Optines je to mogoče!

Kaj omogoča orodje Optines?

  • oblikovanje predloge vašega e-časopisa, da bo priprava posamezne izdaje kar se da hitra in da boste iz izdaje v izdajo sledili zastavljeni rdeči niti,
  • vzdrževanje vaše baze prejemnikov, da bodo v njej vedno samo tisti prejemniki, ki jim skladno z zakonodajo lahko posredujete vaša e-sporočila,
  • pošiljanje velikega števila e-sporočil hkrati, ker je včasih potrebno vaše stranke čim prej obvestiti o vaši ponudbi,
  • testiranje e-sporočil, ker želite, da v njih ni napak in da se pravilno prikažejo v različnih odjemalcih, kot so Outlook, Gmail in podobni,
  • izdelavo natančnih poročil, da boste lahko v vsakem trenutku preverili uspešnost in ustrezno prilagodili vaše nadaljnje korake,
  • visoko dostavljivost, ker vaša e-sporočila ne smejo romati v smeti, ampak naravnost pred oči vaših prejemnikov.

Vendar samo orodje ni dovolj! Potrebne so izkušnje, poznavanje zakonodaje, razumevanje e-pošte kot oglaševalskega medija, tehnična znanja … Zato vas vabimo, da skupaj z nami dobro staro e-pošto uporabite v prid vašemu poslovanju!

* Vir: sherpablog.marketingsherpa.com


Želim
izvedeti več